Reklama

Využijte 10% slevu na objednávku, kód SOUSEDEKNIHA

Nesvítí vám už týden světlo ve sklepě a ani nevíte, na koho nadávat? Hlaste závady ve vašem domě pomocí sousedé.cz a sledujte jejich řešení on-line!

, 17. 4. 2018

Jednou z nejnovějších sekcí portálu www.sousede.cz je i možnost nastavit si hlášení zjištěných drobných závad přímo vlastníkem nebo uživatelem bytu. Informace o závadě se tak rychle dostane k té správné osobě prostřednictvím předem nastaveného e-mailu. Ten, kdo závadu nahlásil, ale i ostatní obyvatelé domu pak mohou on-line sledovat řešení problému.

Jak hlášení závad správně nastavit?

Předně musí být na sousede.cz registrovaní všichni, kteří pro daný dům pracují jako údržba, úklid apod. Administrátor vašeho společenstva pak ke každé závadě z přednastaveného číselníku přiřadí e-mail konkrétní zodpovědné osoby, např. elektrikáře. Nastavení provádí administrátor v sekci Správa společenstva – Nastavení hlášení závad. Pokud nejsou odpovědné osoby přednastaveny, chodí informace o závadách přímo správci (administrátorovi) daného společenství.

![](/upload/_public/magazine/img/hlaseni zavad 1.png)

Jak postupovat, když nějakou drobnou závadu zjistím?

Jednoduše se přihlaste na sousede.cz do svého společenstva a v sekci Hlášení závad problém zadejte. Můžete přidat i fotografii a krátký popis závady. Pak už jen sledujte, komu byla závada přiřazena a jak řešení probíhá. Ostatní sousedé se o nahlášené závadě dozvědí z notifikačního e-mailu a každý tak ví, že se věc řeší.

![](/upload/_public/magazine/img/hlaseni zavad 2.png)