„Staráme se o to, abyste s vaším pejskem měli skvělý vztah a užili jste si každou společnou chvíli. Prodáváme výcvikové obojky, GPS obojky nebo elektronické ohradníky. Naši nabídku rozšiřujeme o smart produkty, jako jsou chytré dávkovače, kamery nebo hračky. Vyrábíme vlastní pelíšky, boudy, matrace nebo obojky pod značkou Reedog. A hlavně, milujeme psy.
Jsme parta mladých lidí, která v roce 2013 založila start-up Elektro-obojky.cz. Téma elektronických obojků bylo v České republice tabu. Zaměřili jsme se na vysvětlování, osvětu a přirozenou součástí našich služeb se stala zákaznická podpora. Zákazník od nás vždy dostane maximální podporu při řešení problémů, i když mu obojek vyměníme třeba osmkrát a strávíme s ním bezpočet hodin,“ popisuje Katka Janečková z Elektro-obojky.cz
S jakými otázkami se na Vás Sousedé.cz mohou obrátit?
Naším hlavním sortimentem jsou elektronické obojky (výcvikové, protištěkací, ohradníky, GPS, ...) + ostatní potřeby pro chov psů a koček a SMART technologie (pelíšky, kamery, dávkovače krmiva, fontány pro psy a kočky, ...), takže určitě se na nás mohou obrátit, pokud mají problémy s výchovou psa či si např. jejich sousedé stěžují, že jim pejsek sám doma štěká apod.
Jaké sousedské vztahy udržujete ve svém okolí?
Mimo prodej pomůcek pro výcvik a starost o psa se aktivně věnujeme sponzoringu útulků (primárně útulek Bouchalka), podpoře Záchranných stanic (např. Dočasky De De) či sponzoringu různých psích soutěží a výstav. Jsme opravdoví milovníci psů – každý z nás má nejen doma ale kolikrát i v práci pejska a většina z nich jsou z útulku či zachráněni z ulice.
Který z firemních sousedů bude v kontaktu s uživateli portálu Sousedé.cz?
S uživateli budu v kontaktu já, Katka Janečková z oddělení péče o zákazníky.
Můžete uvést nějakou legrační historku z Vaší firemní praxe?
Jsme kopa mladých a veselých přátel a každý den zažíváme různé vtipné momenty (hlavně s pejsky, kteří jsou sami o sobě vtipní), je tedy těžké vybrat tu nejlepší historku. Ale asi nejzábavnější a hlavně nejabsurdnější, byla příhoda, když kolegyně operátorka po zákaznici po telefonu chtěla, aby nám na email poslala podklad pro uhrazení poštovného, tedy ofocený/oscanovaný podací lístek. O několik dní později nám přišlo psaní, které když jsme otevřeli, k našemu překvapení obsahovalo mobilem vyfocený a vytištěný podací lístek se žádostí o vrácení peněz za poštovné. Sám dopis měl tedy podobnou hodnotu jako předchozí poštovné, které paní chtěla uhradit.
(Foto - archiv Elektro-obojky.cz)